Warriors uit Kortrijk krijgt duwtje in de rug van Amway België

Amway eert 65 vrijwilligersinitiatieven van Amway Business Owners ​ in Europa naar aanleiding van de Internationale Dag van de Vrijwilliger

Maandag 5 december is het de Internationale Dag van de Vrijwilliger, een dag die in het teken staat van vrijwilligerswerk, geïnitieerd door de Verenigde Naties. Amway viert dan ook de vierde verjaardag van de Amway One by One Volunteering campagne en eert op deze dag in België het vrijwilligerswerk van Greet Gevaert, zelfstandige distributeur bij Amway, voor Warriors in Kortrijk met een donatie van 500 euro. De voorbije maanden riep Amway zijn Amway Business Owners (zelfstandige distributeurs) in heel Europa op om hun milieu-, gezondheid- en onderwijsgerelateerde vrijwilligersprojecten te delen. In totaal werden uit heel Europa 270 projecten ingezonden, waarvan uiteindelijk 65 projecten werden geselecteerd.

Vrijwilligerswerk is ontzettend waardevol voor een betere samenleving. Amway vindt het dan ook belangrijk om de Amway Business Owners die vrijwilligerswerk uitvoeren in hun omgeving te ondersteunen. Dit is onderdeel van de Amway One by One campagne, waarin mensen van over de hele wereld worden geholpen.

Het ultieme doel van Warriors, opgericht door Vanessa Bossuyt Vigna, is kankerpatiënten steunen die doorheen de behandeling worden getekend voor het leven en met grievende letsels overblijven waar de mutualiteit niet voor tussenkomt. Het gaat dus om het inzamelen van geld en dit schenken aan Warriors die een reconstructie nodig hebben na kanker en dit financieel kostenplaatje niet kunnen dragen. Greet Gevaert, Amway Business Owner uit Kortrijk, ondersteunt Warriors om geld te verzamelen. Amway België heeft dit jaar beslist om Greet in de bloemetjes te zetten voor haar inzet en engagement als vrijwilliger bij Warriors en zo een verschil te maken in haar lokale gemeenschap. Het bedrijf zal Warriors dan ook ondersteunen met een donatie van 500 euro.

Noot aan de redactie: indien gewenst, is het mogelijk om een bezoek te brengen aan Warriors. Voor meer informatie, neem dan contact op met Jordy Van Overmeire.

Voor meer info over Warriors:
Website Warriors
Facebook pagina

Over AmwayTM
Amway is een toonaangevend familiebedrijf en verkoopt meer dan 400 verschillende, kwalitatief hoogwaardige consumentenproducten in de categorieën beauty, wellness en homecare. De producten worden uitsluitend via onafhankelijke distributeurs verkocht aan consumenten. Het bedrijf werd in 1959 opgericht in Ada, Verenigde Staten en is actief in meer dan 100 landen. In 2015 heeft Amway een omzet gegenereerd 9,5 miljard dollar.

Amway’s best verkopende merken zijn NutriliteTM vitamines, mineralen en voedingssupplementen, ArtistryTM huidverzorging en cosmetica en eSpringTM waterbehandelingssystemen. Meer informatie over Amway kan gevonden worden op www.amway.be en http://news.amway.be/.