Twix® lanceert nieuwe smaak!

Goed nieuws voor Twix® -fans die hun vertrouwde tussendoortje al eens graag in een ander jasje zien! Na de succesvolle witte versie, is er de komende weken ook een nagelnieuwe versie in de winkelrekken te vinden. Deze keer niet met een nieuw kleurtje, wél met een nieuwe smaak: Twix® Cappuccino!

Twix® en koffie, een ‘match made in heaven’

Koffie en een koekje, die twee gaan al jaren hand in hand. Maar koffie ín een koekje, dat ligt minder voor de hand! Zeker voor Twix® in België, waar tot voor kort alleen op kleurvariatie werd gespeeld met onder meer de succesvolle Twix® White. Die laatste maakt al meer dan 10 jaar voor een gelimiteerde periode jaarlijks zijn opwachting, en nu maakt het merk zich op voor een nieuw avontuur. Want was Twix®  tot voor kort ‘louter’ een unieke combinatie van smeuïge karamel met krokante biscuit en een laagje melkchocolade, dan komt daar nu een component bij. De Twix Cappuccino verenigt het beste van twee werelden, en laat u gelijktijdig genieten van het beste van Twix® en die onweerstaanbare smaak van koffie.

Twix® Cappuccino: (voorlopig) alleen in Limited Edition

De primeur voor ons land zal vanaf 27 april in de winkelrekken te vinden zijn, voor slechts beperkte tijd en in twee formaten:

• Als 5 pack (RSP: €2.79)
  • Als single (RSP: €0.94)

Als dat geen bijzondere bijsmaak geeft aan het motto: Probeer ze allebei. Welke kies jij?

Dimitri Vleminckx

PR Consultant, Ketchum