Save the date: rondetafelgesprek ‘Week van de Migraine’

Wanneer: donderdag 11 mei 2017 - 10:30 uur

Waar: APB, Stevinstraat 137, 1000 Brussel

Beste,

Migraine is een taboe in onze maatschappij. Zes op tien migrainelijders schaamt zich voor zijn of haar aandoening. 5 op 10 patiënten verbergt migraine voor zijn of haar collega’s en werkgever. Daar willen GSK en apothekersverenigingen Ophaco en de Algemene Pharmaceutische Bond (APB) verandering in brengen.

Op 11 mei 2017 organiseren zij ter lancering van de ‘Week van de Migraine’ (die zal doorgaan van 15 tot 20 mei 2017)  een rondetafelgesprek over migraine op het werk. Het gesprek brengt werkgevers, migrainelijders, apothekers en neurologen samen om het taboe rond migraine op de werkvloer helpen te doorbreken.

U ontvangt binnenkort het volledige programma van dit rondetafelgesprek maar aarzel niet om 11 mei alvast aan te stippen in uw agenda.  Wilt u aanwezig zijn op de rondetafel? Bevestig dan nu reeds aanwezigheid aan [email protected] of via +32 475 23 00 72.

Indien u niet aanwezig kan zijn maar wel het persdossier wenst te ontvangen of een interview wenst tijdens de ‘Week van de Migraine’ zelf, geef dan gerust een seintje.

Wij kijken alvast uit naar uw aanwezigheid.

Met vriendelijke groeten,

Ann