ReputationTime conferentie komt naar Brussel

Ontdek de uitdagingen op het vlak van reputatie in het digitale tijdperk van sociale netwerken

ReputationTime (eerder bekend als ReputationWar) is hét Europese evenement bij uitstek over de recentste uitdagingen van reputatiemanagement in het digitale tijdperk. Met een publiek van ongeveer 300 marketing- en communicatieprofessionals, journalisten en influencers biedt ReputationTime gerenommeerde sprekers de kans om tijdens sessies van 20 minuten hun visie over het strategisch belang van bedrijfsreputatie te delen met de wereld. Een unieke kans om het sociale media-tijdperk beter te begrijpen door te gaan kijken naar het gedrag van de geconnecteerde samenleving.

De eerste editie werd in 2013 gelanceerd door Christophe Ginisty, voorzitter van de International Public Relations Association (IPRA). Daaruit bleek dat reputatiemanagement op sociale netwerken één van de grootste uitdagingen voor communicatieprofessionals vormt. Sinds de eerste editie vonden er nog 3 edities plaats in Parijs en 2 edities in Riga (Letland).

De eerste editie in Brussel wordt mede mogelijk gemaakt door Ketchum en zal plaatsvinden op vrijdag 27 januari 2017, met de steun van de belangrijkste communicatieverenigingen: Belgian Public Relations Consultants Association (BPRCA), 3C (netwerk van communicatieprofessionals), IABC (International Association of Business Communicators) en ACC (Association of Communication Companies).

 

Locatie en cultuur: nieuwe grenzen

De sociale media-revolutie heeft de geografische en culturele grenzen helemaal geherdefinieerd. Ons digitale tijdperk stelt universaliteit en de noodzaak om verbonden te zijn met specifieke locaties en cultuur fundamenteel in vraag.

Tijdens ReputationTime Brussels zullen de sprekers de volgende vragen beantwoorden:

•             Wat zijn de nieuwe grenzen in het sociale media-tijdperk?

•             Globaal, lokaal of ‘glokaal’ – waar ligt het succes van reputatie en merken vandaag?

•             Hoe kunnen sociale netwerken geografische en culturele grenzen verleggen?

•             In hoeverre heeft lokale relevantie een positieve invloed op reputatie?

•             Kunnen locatie en cultuur een bron van inspiratie zijn?

Via deze link vind je meer informatie over de eerste bevestigde sprekers: http://www.reputationtime.com

 

Praktische informatie:

Datum : vrijdag 27 januari 2017, van 9 tot 18u.
Locatie: Immeuble ING – Avenue Marnix, 24 – 1000 Brussels

Toegang: 199€ (koop je ticket vóór 31 december 2016 voor slechts 99€) 

Gelieve te reserveren via deze link 

Christophe Ginisty

Head of Digital, Ketchum Brussels

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Ketchum

Ketchum is an international PR consulting agency, located in Brussels, with a focus on corporate clients. We offer you communication solutions with a twist: creative and out of the box. If you’re looking for fresh and new ideas to solve topical problems, Ketchum is your perfect match.  
 

Neem contact op met

Scheldestraat 122 Brussel

ketchum.brussels