NUTRILITE™ lanceert VITAMINE B PLUS met dual-actiontechnologie

NUTRILITE™, 's werelds grootste verkoper van vitaminen en voedingssupplementen* en officiële leverancier van AC Milan, lanceert NUTRILITE™ Vitamine B Plus, een dual-actiontablet die acht vitaminen B en natuurlijke spirulina bevat en vermoeidheid helpt te bestrijden. Met zijn wereldwijd unieke dual-actiontechnologie is dit het ideale middel om vlagen van vermoeidheid te bestrijden en de hele dag door vitaal en energiek te blijven.

Gezonder eten, meer sporten of een rustiger leven leiden, nu is het tijd om werk te maken van jouw goede voornemens! Om je te helpen jouw doel te bereiken, lanceert NUTRILITE™, pionier in voedingswetenschappen en officiële leverancier van AC Milan, NUTRILITE™ Vitamine B Plus. Dankzij de dual-actiontechnologie is dit voedingssupplement, met acht essentiële vitaminen B erin verwerkt, uniek in de wereld. Het is de gedroomde oplossing als aanvulling op een gezond dieet of om vermoeidheid doeltreffend te bestrijden!

Het lichaam moet geregeld vitaminen B aangevoerd krijgen. Helaas worden die voedingsstoffen maar beperkt in het lichaam opgeslagen. Om de volledige opname van alle voedingsstoffen in het lichaam op lange termijn te bevorderen, werd NUTRILITE™ Vitamine B Plus met zijn unieke dubbele werking ontwikkeld. De effecten van de donkergroene laag van de dual-actiontablet zijn onmiddellijk voelbaar, terwijl de lichtgroene laag voor geleidelijke afgifte zorgt. Met andere woorden: omdat de vitaminen B2 en B12 meteen beginnen te werken en de zes andere trager en minder direct werken, draagt deze tablet gedurende acht uur bij tot een normale energiestofwisseling. Bovendien levert één tablet per dag 100% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid van 8 essentiële vitaminen B1. Als aanvulling op een gezond eetpatroon levert NUTRILITE™ Vitamine B Plus de dagelijkse behoefte aan vitamine B en helpt het vlagen van vermoeidheid te vermijden.

Eén tablet NUTRILITE™ Vitamine B Plus bevat acht essentiële vitaminen: thiamine (B1), riboflavine (B2), niacine (B3), pantotheenzuur (B5), pyridoxine (B6), biotine (B7), foliumzuur (B9), cobalamine (B12), samen vaak B-complex genoemd.

Daarnaast bevat NUTRILITE™ Vitamine B Plus natuurlijke spirulina, een blauwgroene algensoort die rijk is aan fytonutriënten. De algen worden verbouwd en geoogst op door NutriCert™ gecertificeerde vijvers die in overeenstemming zijn met de strenge normen die NUTRILITE™ hanteert op het gebied van landbouw, traceerbaarheid en duurzaamheid. De tablet bevat noch kunstmatige smaakstoffen, noch kleurstoffen, noch additieven.

NUTRILITE™ Vitamine B Plus wordt genomen in een dosis van één tablet per dag, al dan niet bij het eten, en als aanvulling op een gezond eetpatroon.

NUTRILITE™ Vitamine B Plus, 60 tabletten, 32 g - prijs: 19,39 euro.

Voor meer informatie of om dit product te testen, neem contact op met jordy.vanovermeire@ketchum.com

Over Amway

Amway is een van de grootste producenten van consumentengoederen wereldwijd en verkoopt meer dan 450 kwaliteitsproducten voor beauty, wellness en home care exclusief via een netwerk van onafhankelijke distributeurs aan de eindklant. Het bedrijf werd opgericht in 1959 in Ada (VS) en is actief in meer dan 100 landen en gebieden. In 2016 realiseerde Amway een omzet van 8,8 miljard USD.

De best verkopende merken van Amway zijn NUTRILITE™ vitamine-, mineralen- en voedingssupplementen, ARTISTRY™ gelaatsverzorging en kleurcosmetica, en waterzuiveringssystemen.

Over NUTRILITE™

NUTRILITE™ exclusively by Amway is het nummer 1 wereldwijd voor de verkoop van vitamine- en voedingssupplementen*. Na meer dan 80 jaar wetenschappelijk onderzoek heeft het team van NUTRILITE™ een eigen 'seed to supplement'-praktijk geperfectioneerd om enerzijds de kwaliteit van zijn producten te garanderen, en anderzijds de lat zo hoog mogelijk te leggen qua consistentie, doeltreffendheid en veiligheid. Het merk NUTRILITE™ is het enige merk van vitaminen en mineralen wereldwijd dat planten teelt, oogst en verwerkt op eigen boerderijen in de Verenigde Staten, Mexico en Brazilië. Sinds 2008 zijn de producten van NUTRILITE™ de Officiële Voedingssupplementen van AC Milan.

*Bron: www.euromonitor.com/amway-claims
1 De voedingswaardereferentie (Nutrient Reference Value = VNR) geeft aan hoeveel een volwassene van een bepaalde voedingsstof moet binnenkrijgen op basis van de huidige stand van de wetenschap.

Jordy Van Overmeire
Project Manager