Beaulieu International Group zet Belgische voetbalsupporters op de juiste weg richting Frankrijk met 150 m² grote driekleur langs E17 snelweg

Over enkele dagen gaat het EK voetbal van start. Enkele tienduizenden Belgen reizen naar Frankrijk om de wedstrijden van de Duivels bij te wonen en de sfeer op te snuiven bij onze zuiderburen. De kans is groot dat ze onderweg voorbij de reuzachtige Belgische driekleur van maar liefst 150 m² rijden die Beaulieu International Group aan een van zijn gebouwen langs de E17 heeft opgehangen. Met de twittercampagne #directionfrance, die deze ochtend om 6 uur van start ging, moedigt het West-Vlaamse bedrijf andere bedrijven in de buurt aan om mee op de kar te springen.

Reusachtige driekleur wijst Belgen de weg richting Frankrijk

De tienduizenden Belgen die de komende weken naar het Zuiden trekken, zullen niet naast de gigantische driekleur kunnen kijken die op de gevel van de Beaulieu International Group site in Kruishoutem is bevestigd. De indrukwekkende driekleur uit naaldvilt is door de eigen werknemers van de West-Vlaamse groep vervaardigd ter ere van de nationale ploeg. Op de Belgische driekleur zal doorheen de EK-campagne steeds een nieuwe boodschap komen te staan, naarmate de Belgen groeien in het tornooi. Vandaag luidt de boodschap: “B.I.G. luck”.

#directionfrance beloont thuisblijvers met de groenste lach

Heel wat Belgen hebben tevergeefs geprobeerd om een ticket voor het EK voetbal te bemachtigen. Zelfs enkele van de meest trouwe supporters vielen uit de boot. Met de #directionfrance Twitterwedstrijd laat Beaulieu International Group enerzijds zijn steun blijken voor de nationale ploeg en anderzijds geeft het bedrijf supporters de kans om unieke prijzen te winnen. Daarvoor moeten ze een selfie tweeten van hun groenste lach, die ze hebben overgehouden nadat ze naast een ticket grepen.

Beaulieu International Group trakteert personeel op heerlijk pakje friet

Geheel in het teken van het EK voetbal, trakteert Beaulieu International Group zijn medewerkers op een lekker pakje friet. “De komende dagen zullen mobiele frietkoten rondtoeren langs onze verschillende Belgische vestigingen. Maar liefst zes verschillende vestigingen mogen een bezoekje van een “friet-truck” verwachten. Met deze actie willen we onze werknemers op een leuke manier in de juiste sfeer brengen”, aldus Mimi Lamote, Chief Marketing Officer bij Beaulieu International Group.

Beelden van de reusachtige vlag en een timelapse video van de montage, vindt u onderaan dit persbericht. Voor meer informatie, gelieve contact op te nemen via bijgevoegde gegevens.

Timelapse Belgische driekleur B.I.G.

MP4 - 127 Mb

Sven Haenen