ARTISTRY™ STELT HAAR NIEUWE LIMITED EDITION KLEURENCOLLECTIE MODERN ICON VOOR

Zes nieuwe producten geven je dit voorjaar een frisse en romantische look

Herontdek de frisheid van de lente met de nieuwe voorjaarscollectie 2017 ARTISTRY™ Modern Icon. Deze limited edition collectie bestaat uit enkele schitterende pastelkleuren met een romantische touch die meteen doen denken aan het zachte en het luchtige van de lente, terwijl ze je een chique, elegante uitstraling geven. Laat je binnenkort op Valentijn weer van je allerbeste kant zien!

LICHT EN ROMANTIEK VERENIGD IN DE VOORJAARSCOLLECTIE 2017 VAN ARTISTRY™

Met zes unieke producten met een elegante textuur en verpakking zorgt de Modern Icon-collectie van ARTISTRY dit voorjaar voor een frisse wind. De collectie bestaat uit twee kleuren lipgloss (fuchsia en lichtroze), twee soorten oogschaduw die gemaakt zijn van een mengsel van glanzende parelpoeders, een highlighter met roze lichtweerkaatsende effecten en een setje om het perfecte stel wenkbrauwen te tekenen. ARTISTRY Modern Icon is een lichte en romantische editie, ideaal om het hart van je geliefde voor jou te winnen met Valentijn, of om je van je mooiste kant te laten zien tijdens een avondje uit met vriendinnen.

Meng en combineer de levendige kleuren, en ontdek al spelenderwijs de frisse en luchtige kant van de Modern Icon-collectie van ARTISTRY!

ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Lip Shine (€ 31,25)

• In Soft Rose of in Fuchsia: deze lipgloss dekt even goed als een gewone lippenstift.

ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Highlighting Tint (€ 41,72)

• Verkrijgbaar in roze voor een diepgaande poederteint. Deze highlighter is gemaakt van een mengsel van poeders van glanzende 3D-parels.

ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Shimmer Powder Eye Duo (€ 54,25)

Een veegje van dit poeder op je oogleden en je ogen stelen alle aandacht! Dit schitterende juweeltje is het resultaat van een unieke formule waarbij verschillende parelpoeders dooreen gemengd worden. Je zal er oogverblindend mooi uitzien!

• So Chic
  • Subtle Chic

ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Brow Kit (€ 41,59)

• Taupe poeder
  • Styling Wax
  • Espressopoeder
  • Inbegrepen accessoires: een schuine kwast, een pincet, een spiraalborsteltje en een spiegeltje

De limited edition voorjaarscollectie ARTISTRY™ 2017 is verkrijgbaar vanaf 26 januari 2017, zolang de voorraad strekt. De producten van ARTISTRY™ worden exclusief verkocht via het wereldwijde netwerk van de Zelfstandige Ondernemers van Amway. Voor meer informatie, surf naar www.amway.be.

Over ARTISTRY™

Artistry™ staat in de top vijf van ’s werelds grootste kwaliteitshuidverzorgingsmerken1. Het merk werd opgericht in 1958 door een ondernemend echtpaar. Het Artistry™ assortiment gebruikt unieke ingrediënten, die onder meer op de boerderijen van de onderneming worden gekweekt, en nieuwe technologieën die zowel tekenen van huidveroudering bij mannen en vrouwen aanpakken. Naast klassieke collecties biedt Artistry™ ook seizoensgebonden collecties voor het gezicht, de ogen en de lippen. De bestanddelen worden klinisch getest en de producten zijn het resultaat van wereldwijd onderzoek, ontwikkeling en kwaliteitstests uitgevoerd door een netwerk van meer dan 900 wetenschappers onder leiding van een raad van wetenschappelijke en academische consultants. De Artistry™ producten worden verkocht door meer dan drie miljoen Amway Business Owners in meer dan 100 landen over de hele wereld. Voor meer informatie, surf naar www.amway.be.

Over Amway

Amway is een toonaangevend familiebedrijf en verkoopt meer dan 400 verschillende, kwalitatief hoogwaardige consumentenproducten in de categorieën beauty, wellness en homecare. De producten worden uitsluitend via onafhankelijke distributeurs verkocht aan consumenten. Het bedrijf werd in 1959 opgericht in Ada, Verenigde Staten en is actief in meer dan 100 landen. In 2015 heeft Amway een omzet gegenereerd 9,5 miljard dollar.

Amway’s best verkopende merken zijn Nutrilite™vitamines, mineralen en voedingssupplementen, Artistry™ huidverzorging en cosmetica en eSpring™waterbehandelingssystemen. Meer informatie over Amway kan gevonden worden op www.amway.be en news.amway.be.

_______________
[1] Bron: Euromonitor International Limited, www.euromonitor.com/amway-claims